Anmälan Valupptakt – 10 augusti

Vi vill hälsa alla medlemmar och intresserade varmt välkomna till Skånemoderaternas öppna valupptakt! Här får ni möjlighet att ta del av inspiration, information och dessutom ställa frågor till Moderaternas främsta företrädare.

Den 10 augusti samlas vi under några fullspäckade timmar för att lyssna, ställa frågor och prata politik med våra främsta företrädare både på lokal och central nivå. Bland annat kommer Ulf Kristersson, (partiledare) Elisabeth Svantesson, (ekonomiskpolitiska talesperson och 1:a vice partiordförande) Peter Danielsson, (kommunstyrelsens ordförande i Helsingborg och 2:a vice partiordförande) Gunnar Strömmer (partisekreterare) samt Carl-Johan Sonesson (regionråd i opposition i Skåne).

Valupptakten inleds klockan 15:00 och övergår till gemensamt mingel (mingeltallrik med 1 dryck kostar 250 kronor) för de som vill klockan 18:30.

När? Fredagen den 10 augusti, klockan 15:00-18:30
Plats? Malmö Live, Dag Hammarskjölds Torg 4, 211 18 Malmö

Varmt välkomna!

Anmälan gör du här nedan!

OBS! Ibland kan tyvärr utskick från oss hamna i skräppostmappen på din mail, glöm inte att kolla där om det saknas.

Deltagande på valupptakt

Information om betalning

Betalning för mingeltallrik och dryck skall ske i förskott dock senast 31/7. Betalning sker via Swish på nummer 123 60 29 276 eller via bankgiro 733-7579. Ange Namn och VALU i meddelandefältet. OBS Betalning kan ej ske på plats!